În situații limită, n-ai încotro și găsești soluții de avarie. Uneori mult mai creative decât te-ai aștepta. Aceasta este noua realitate. Pandemia a stors de creativitate mai toate ramurile economiei. În industria textilă, și nu numai, cei mai mulți jucători au început producția de măști de protecție, dar unii au găsit și alte variante, mai ingenioase, pentru a face față noilor provocări. Să ne lăsăm inspirați de toate ideile bune!
• În această perioadă unele companii au fost nevoite să-și trimită angajații în șomaj, iar altele, precum cele care se ocupă de logistică sau de comerțul cu alimente, au avut nevoie de întăriri. Inspirați de această nevoie, Asociația Germană de Retail și Institutul German de Cercetare în Retail au creat o platformă de plasare a forței de muncă, pe termen scurt, în zonele cu cerere crescută pe timpul pandemiei.
Levi′s sprijină artele creative. Măștile de protecție - moneda forte a momenului
• Din dorința de a-și încuraja fanii de pretutindeni să sprijine artele creative, acum când au nevoie urgentă de ajutor, Levi′s UK găzduiește pe contul de Instagram seria de evenimente 5:01 Live. ˝Stay Home, Stay Connected.˝ este credo-ul sub care sunt transmise zilnic concerte, show-uri de modă, workshop-uri și multe altele.
• De la mari retaileri de modă, precum Louis Vuitton, Burberry, G-Starr, la mici producători de mobilă și bineînțeles, majoritatea jucătorilor din industria textilă, toată lumea produce măști de protecție, moneda forte a momenului. În plus, Asociația Germană a Industriei de Textile și Modă a elaborat și publicat chiar un ghid de producere al măștilor de protecție, care nu sunt dispozitive medicale. Acest demers vine mai ales în ajutorul celor care se reprofilează, spre a rezista ca business în această perioadă.
• OEKO-TEX își adaptează temporar procesul de reînnoire al certificărilor, spre a ușura procedurile, a reduce costurile, a eficientiza și a nu întâtzia procesele de producție. Când e vorba de măști de protecție, întârzierile pot înseamna expuneri la risc.
• Fundația PVH, care are în spate branduri precum Calvin Klein și Tommy Hilfiger furnizează un milion de dolari Organizației Mondiale a Sănătății și partenerilor săi pentru cercetări, asistență a celor infectați și combaterea noului virus.
• Institutul German de Modă este alături de reprezentanții industriei pe care o reprezintă și îi sprijină oferind acces liber la informație și inspirație on line, pe durata crizei.