CLIENTUL are la dispoziție ca modalitate de transport a produselor/serviciilor achiziționate livrarea prin intermediul unei firme de curierat rapid sau de către curierii Promoteart.
Costul livrării depinde de greutatea, valoarea comenzii și de zona de livrare. Comenzile cu o valoare a produselor comandate mai mare de 150 lei (maxim 3 kg cântărite sau volumetrice, per destinație), beneficiază de transport gratuit prin serviciul de curierat rapid în localitățile principale din lista de locații a curierului. Pentru livrarea de către curierii Promoteart în București, prețul este de 10 lei dacă valoarea produselor comandate este mai mică de 150 lei. Comenzile speciale vor avea condiții separat stabilite pentru plata și livrare, în funcție de specificul acestora.
Prețul total al serviciilor de transport și livrare se calculează la momentul în care se face comanda în funcție de greutatea totală a comenzii, sau, dacă este cazul, în funcție de prețul total al acesteia.
Promoteart estimează pe baza unor indicatori agreați cu firma de curierat costul transportului și al livrării. Clientul acceptă prin plasarea comenzii aceste estimări, indiferent de datele care au stat la baza determinării acestui cost. În consecință, Clientul nu poate solicita un cost inferior al transportului pe baza unor cântăriri sau măsurători proprii ale coletului.
Livrarea se va face prin serviciul de curierat rapid sau prin curierii Promoteart, iar comanda ajunge la dumneavoastră în 24-72 ore (în zilele lucrătoare ale săptămânii) din momentul primirii, pe e-mail sau telefonic, confirmării de înregistrare a comenzii pentru produsele aflate în stoc și în funcție de gradul de încărcare a rutelor de destinație și volumul de livrări ale firmei de curierat, urmând ca pentru produsele care nu se mai află în stoc sau pentru comenzile speciale să se agreeze împreună cu CLIENTUL un alt termen de livrare, agreat în prealabil cu Promoteart la lansarea COMENZII.
Promoteart va depune toate eforturile pentru respectarea termenelor de livrare menționate pe website. Totuși, Promoteart nu poate fi responsabilă pentru eventualele întârzieri de livrare sau pierderi de colete provocate de către un terț sau de către consumator sau de o cauza imprevizibilă și insurmontabilă precum cazul de forță majoră.
În cazul nerecepționării coletului în cadrul termenelor indicate, vom investiga împreună cu societatea de curierat motivele care au determinat acest lucru. Pe parcursul acestei perioade, nicio returnare a costurilor nu va putea fi efectuată.
Pentru orice alte informații nu ezitați să contactați echipa Promoteart online la office@promoteart.ro și la numărul de telefon (+4) 0722 235 601.